måndag 4 oktober 2010

Skräckfilmsmaraton

Hej på er!
Hade en ovanligt bra måndag idag. Eftersom det var komp.ledigt efter Ånestadskolans dag, så var hela gänget i klassen (förutom Hanna som inte kunde) hemma hos Emma och kollade på skräckfilm. Jag hann se "The Eye", "The Others" och "Barnhemmet" innan jag skulle åka till teatern. De andra såg på Dracula sen med. Sen åkte Fia och jag till teatern där det var jättekul som vanligt. Sen åker jag hem och äter kanelbulle. Viktigt idag på kanelbullens dag. Och nyss fick Anna och jag presenter av pappa som han hade köpt i London. Jag fick godis, två scarfs och Taylor Swifts första skiva. Det blir man glad för. Imorrn blir det skola som vanligt:(. Men snart är det helg igen. "Always look at theb bright side of life..." Hejdå:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar