måndag 11 oktober 2010

Inte flyt

Hej på er!
Lillsyrran har brutit handleden och jag har så ont i halsen att jag inte ens kan svälja utan att börja tjuta. Snacka om att vi inte har flyt här hemma. Mamma börjar oroa sig för min hosta, och säger att det kan bli lunginflammation. Det vore inte bra. Speciellt eftersom det är en jätterolig hajk nu i helgen. Missa tillfället när jag skulle göra fysikprovet idag, eftersom jag var sjuk. Har inte kunnat plugga nåt till franskaprovet imorrn för att jag är sjuk. Försökte en stund förut men kunde inte koncentrera sig och sen fick jag en våldsam hostattack och kunde inte ens läsa texten. Nu är jag typ utmattad av att skriva det här. Hur tusan ska det gå med skolan imorrn. Har redan missat massor. Jaja, vi får se hur det blir. Jag kanske vaknar upp helfrisk imorrn. Hejdå:D

1 kommentar:

  1. Om du inte vaknar upp helfrisk missar du första luciaträningen :(

    SvaraRadera