onsdag 20 oktober 2010

Hög på livet

Ja, gillar egentligen inte direkt det uttrycket men jag tror att det är det enda som kan beskriva mig nu. Jag är så jävla glad. Lyckan bara går runt i kroppen och jag har världens överskottsenergi. Borde egentligen göra SO, men vill inte förstöra den här otroliga lyckan genom att plugga. Jag är så lycklig. Jag är så glad, så glad!
Var bara tvungen att skriva det några gånger. Åh! så glad jag är.
Var i skolan idag, helt okej skoldag men det blir mycket när man har varit sjuk jättelänge. Sen åkte jag hem och slappade/pluggade lite och sen bar det av mot ett alltid lika roligt scoutmöte. En ganska bra dag alltså. Trodde att jag såg första snön idag men efter att ha blivit nedröstad flera gånger så ger jag upp. Det var nog bara regn. Snart ska jag se Välkommen åter!
// Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar