torsdag 15 april 2010

Tjena allihopa!

Hej allihopa! Idag slutade vi typ en timma senare. Så skönt. Sen åkte Moa, jag och Emma och köpte glass. Eftersom jag äter så långsamt p. g. a. mina tandproblem. (Mina sexårständer var trasiga när de kom och så får jag ilningar när jag äter något kallt)
Så gick de och köpte en glass till och dela på. Emma sa att de skulle hinna äta upp sin före jag var klar med min första. Men de hade fel! Sen bar det av hemåt. Då hade vi kalas för min kanin Pysen. Han fyller fem idag och om man är kanin betyder det att man blir pensionär. Vi sjöng Ja må han leva... och Pysensångerna. Han fick tårta och vi körde hopptävling. (Den som fick honom att hoppa en bana på kortast tid.) Jag vann. Det tog typ 23 sekunder för oss. Anna kom tvåa med ungefär 40 sekunder. Nu ska jag fortsätta skriva på min berättelse.Bilden är i och för sig från min fjortonårsdag. Men Pysens tårta var lika fin. Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. =) Om du vill kan jag skicka en bild på den rätta tårtan? XD

    SvaraRadera