måndag 19 april 2010

Rocky!

Var på stan och leta praoplats åt Emma idag men hon hittade tyvärr ingen. Sen åt vi glass (Ben & Jerry, jag åt nån som hette Baked Antarktis eller nåt sånt) och sen åkte vi hem. Sen var jag hemma i typ en kvart innan det bar av mot buggen. Eftersom det var sista gången fick de vuxna som var där oxå vara med och dansa en del. Det var lite udda eftersom många av dem inte kunde dansa. Efter det så åkte vi hem till min faster och farbror och hälsade på deras nya valp. Rocky hette han. Den var urgullig. Det var en spaniel av något slag och den var vit med svarta prickar. Huvudet och öronen var svarta. Den var jätteliten men min faster Katarina sa att den skulle bli ungefär som en kundvagn. Den var ganska trött när vi kom dit men efter en stund så började han busa. Sen fick jag sätta mig med SO:n och engelskan. Härligt va? Ha det allra bäst. /Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar