tisdag 20 april 2010

Plugg med Fia

När jag kom hem efter att ha varit och pratat med dem där jag ska praoa v. 21-22 så åkte jag hem till Fia och vi pluggade där. Hon hade läst mitt inlägg om adoptivbarn och påpekade att barnet de adopterar i Patrik 1,5 faktiskt är en pojke, och det har hon ju rätt i. När jag kom hem från Fia åt Anna och jag fläskpannkaka och sen hjälpte jag henne med sina glosor. Man blir lite orolig när man är osäker på en fjärdeklassares glosor (Vindruvor, jag var osäker men hade rätt sen, grapes hette det) Nu ska jag fortsätta skriva lite på min berättelse och kolla lite andra bloggar. Jag ska fixa länkning till dem snart. Jag har bara inte riktigt fattat hur man gör än. Ikväll är det Desperate Housewives igen :D. Ha det allra Bäst //Eve K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar