fredag 24 september 2010

Sjukt kul eftermiddag

Tjena alla glada. (Är ni ledsna så strunta i det. Det är inte bra att vara ledsen.) Jag har haft en sjukt kul eftermiddag tillsammans med Fia och Mattie hemma hos Mattie. Först cyklade Mattie och jag hem från skolan tillsammans med Nathalie och sen satt Mattie och jag och snackade lite och körde The Sims 2 tills Fia kom. När vi spelade satt jag över Matties axel och kommenterade hela tiden. Åh, jag saknar aliensarna, jag saknar plantsimmarna, jag saknar lägenheterna, jag saknar djuren. Men jag vill hellre spela The Sims 3, (uppdaterad:D). Imorrn ska jag stå och berätta om scouterna utanför Maxi så det ska bli kul och sen ska Mattie och Anna komma ner och så ska vi gå och shoppa. Förresten så köpte jag ett ursnyggt linne idag. (Bild kommer). Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig något förvirrad. Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar