onsdag 29 september 2010

Maginfluensa?

Hej på er!
Egentligen skulle eftermiddagen spenderats med plugg med Fia. Men eftersom jag spydde strax innan jag skulle ha gått dit blev det inget plugg. Inga scouter heller. Så nu känns det konstigt att vara hemma på en onsdag. Har varit iväg nästan varje sen jag var typ 9 år eller nåt. Men ska se idol snart, har ovanligt dålig koll på artisterna i år. Brukar ha mycket bättre. I skolan var det en riktigt bra dag! Fick reda på att jag fick MVG på både engelskaprovet och matteprovet. Är personligt rekord i resultat i båda de ämnena. Kan vara nöjd med mig själv idag! Men visst är det typiskt att varje gång det händer något bra så måsten hända något dåligt. Som om det vore någon himla naturlag. Nej nu ska jag alldeles strax se på Idol. Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar