tisdag 7 september 2010

Länge sen

Hej på er. Nu har det blivit en sådan lång paus igen. Ber om ursäkt men skolan urholkar mig totalt nu. Har typ bara tid till att sova och plugga. Dessutom så har min morfar hamnat på sjukhus, så det har varit lite med det också. Men tänkte nu återgå till att berätta om min dag. Idag har min hjärna gått i slowmotion. Saker som jag har kunnat sen 6:an fanns inte alls i hjärnan. Vidare har det varit en stor otursdag. På vägen från skåpet till franskan (kanske 40 sekunder) lyckades jag skada mig upprepade gånger. Det är nog bara jag som klarar det. Vidare tänkte jag fokusera lite på valet. De flesta som känner mig vet att jag har starka åsikter men vad jag kommer ihåg så har jag inte skrivit något här. Men i alla fall. Gjorde precis SVT:s valkompass. (Trots att jag inte får rösta på fyra år så kan det ju vara intressant.) Blev förvånad över hur bra det stämde. Vet att vi ska göra ett sådant test nästa vecka på SO:n så därför gör jag inte något mer nu. Annars vore det ju intressant att se om dem visar samma resultat. Jaja, bara för att det är val snart, ska den här bloggen inte förvandlas till en politisk blogg. Tillbaks till dagen. På eftermiddagen pluggade jag med Fia. Då kunde jag ju göra lite kemi. Inte direkt jätteroligt men prov på torsdag, så då måste man ju plugga. Nu ska jag gå och lägga mig. Ha det bra:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar