fredag 23 juli 2010

Söderköping

Hallojsan!
Ledsen att jag inte kunde blogga igår men mitt ögonlock svullnade upp så jag orkade inte. Det svider så! Jag antar att det beror på en allergisk reaktion från alla djuren när vi var hos min moster och hennes familj. Men det vore också konstigt för jag är inte pälsdjursallergiker. Jaja, jag hoppas att vi lyckas lista ut vad jag är allergisk mot någon dag.
Idag var mamma, Anna, jag och mammas kompis Kenneth i Söderköping.Vi gick upp på Ramunderberget och åt glass på smultronstället. I Glitters outlet köpte både jag och Anna lite smycken. På hemvägen tog vi en "genväg" för att slippa köerna i Söderköping. Det tog jättelång tid innan vi var hemma. Och då skulle vi äta kycklingklubborna vi hade lagt fram i morse. Känns som hela dagen blev förskjuten. Sen har vi disskuterat mycket här. Vi är bra på att disskutera i vår familj:D Nu ska jag gå och lägga mig. Godnatt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar