lördag 3 juli 2010

Konfirmation

Hej allihopa. Igår kom jag hem från Österrike och idag konfirmerades jag. Konfirmationsgudstjänsten gick bra utan några stora misstag. (Det är alltid riskfyllt när jag är med:D) Sen gick vi hem och åt en massa god mat som pappa hade gjort och en jordgubbstårta med vit choklad i grädden (Jag ÄLSKAR vit choklad.) som mamma och min lillasyster Anna hade gjort. Jag fick en massa fina presenter (bild kommer) bl. a. en silverljusstake, en glasskål från Orrefors och en massa fina smycken. Mot slutet kom Mattie också en stund. Det var jättekul att träffa stora delar av släkten (och Mattie också så klart). Imorgon kväll åker vi ut till landet så då blir det ett uppehåll igen här på bloggen. Men ni kan lita på att jag kommer tillbaka sen. Pigg och kry efter en veckas landetvistelse (eller något otroligt uttråkad, vi får se) Min fabror, faster och min kusin skulle i alla fall komma ut på onsdags kväll så det blir ju kul. Imorgon skulle kanske Mattie med ut också. Hoppas det! Nu får ni fortsätta ha en bra sommar så ses vi snart igen.




2 kommentarer:

  1. Naw <3 Fina bilder! =) Du får ta med dig klänningen och några fina smycken att ha på fredagen ;) Hamnfest som vanligt du vet X)
    Puss o Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack, ja det får jag göra. Det ska bli såå kul! Vi ses på torsdag!

    SvaraRadera