söndag 11 juli 2010

Hemma från landet

Hej allihopa. Nu när VM-finalen är slut så kan jag skriva ett inlägg (Yes, Spanien vann!). För några timmar sen kom jag hem från landet och jag var inte totalt uttråkad. Veckan har varit rolig, fast varm. Vi har haft typ 35 grader de senaste dagarna. Därför skulle jag egentligen kunna sammanfatta den här veckan med ett ord. Bad! Vi har typ varit i vattnet hela tiden. Först så var Mattie med över sönad-tisdag och sen på tisdagen så köpte jag ett par svarta leggins och en ursnygg skjorttunika från Gina Tricot.

På onsdagen kom min faster, farbror och kusin på kvällen. Det var väldigt kul.
På torsdagen åkte vi till en, kompis till pappas land för att de skulle ha paddlingsmöte. Fast jag och min lillasyster Anna badade mest och lekte med hunden som bor där, Morris.
På fredagen var vi och badade i Björsäter, vilket följdes av det nödvändiga glassköpeet på affären där.
Sen på lördagen kom pappas flickvän Agneta dit, vi badade och spelade kort.
Och nu är jag ju hemma. Det var min vecka. Ska passa på att lägga in lite bilder från konfirmationen också.



Ha det bäst! //E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar