onsdag 26 maj 2010

Stress

Idag har det varit en ganska stressig dag. Först var jag på PRAO:n, det var jätte kul. Jag har lärt mig allas namn nu (stolt). Efter så cyklade jag hem och hämtade plånboken innan jag tog bussen till stan och mötte fia. (Jag var hemma i typ fem minuter.)Sen så gick Fia och jag på stan. Bl. a så gick vi tillsammans med Hanna ner och hälsade på Emma på hennes PRAO på Åbacka Café. Sen så gick vi i lite olika affärer. Jag köpte en vit skjorta och ett vitt linne som jag kan ha när jag sereverar på niornas avslutningsmiddag och ett par skor med kilklack som jag ska ha på skolavslutningen och konfirmationen. Ska lägga upp bilder snart. Efter det så GICK jag från stan till berga. På scouterna skulle vi självklart cykla ut till tinnerö (Enda gången jag inte har cykel) Men det var kul förutom attnär vi grillade marshmallows så fick jag lite i håret (Hur lyckas man?).Ha det (som vanligt) allra bäst!

//Evelina K.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar