måndag 10 maj 2010

Hanna:D

Var i skolan idag som vanligt. Fast jag försov mig. Efter skolan hängde jag hemma hos Hanna ett tag. Vi flummade sönder oss typ :D Det var jättekul! På lunchen kom rektorn och satte sig för att prata med oss om att klassen ska splittras. Hon undvek att svara på alla de frågorna vi verkligen ville veta och babblade istället på om att det blir säkert bra och man är ju kvar på samma skola och så... Egentligen ville jag bara skrika bullshit! För det blir ju inte samma sak som om man skulle gå kvar i samma klass. Men hon sa i alla fall att mentorerna snart är klara med klasserna så vi får veta det snart! Hoppas verkligen man hamnar i en bra klass. Och som har bra lärare framför allt! (börjar bli lite orolig för betygen) Skrev klart mitt svenskaarbete igår och jag vill tacka Fia och Mattie för de underbara texterna. Tack tack. Har hunnit plugga lite matte också (stolt). Nu ska jag snart se på Roast på Berns. Det äger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar