måndag 31 maj 2010

PRAO

Hejsan allihopa. Ledsen att det har varit ett tag sen jag la upp något, men helgen har varit fullspäckat.
I fredags hade vi fest hemma hos Hanna och sen sov vi över där. Efter det så hjälpte vi till med att dela ut flygblad från Young. (Vi fick 50 % rabbat sen och jag köpte en jättegullig klänning.) På söndagen så firade vi först mamma och sen var det konfaträff. Det var den sista vanliga konfaträffen. Nu har vi bara daginternat, resa och konfirmation kvar. Det ska bli så kul! Sen delade jag (som vanligt) ut reklam. När jag höll på med det ringde Mattie så sen var jag hemma hos henne och tittade på TV och körde TV-spel. Idag har jag PRAO:at. Bestämde mig för att vara med i samma klass den här veckan med. Nu känner jag ju dem lite grann och så. Skickade nygligen iväg ett sms till Moa och Emma om att åka och bada. Hoppas de kan och vill. Jag brukar alltid bada i början av maj men i år har jag inte hunnit bada alls. Blir det inte idag så blir det i alla fall på kanothajken i helgen. Förhoppningsvis frivilligt!
//E.




Fin sommarbild fotad av Fia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar