söndag 1 augusti 2010

Skadat finger

Hej på er!
Som många av er vet så har jag en stor otur och ni skulle bara gissa vad som hände med mitt finger i fredags. Jag hade varit ute med Fia och sen mötte jag Anna påväg hem. Vi gick in och när jag skulle stänga dörren så fastnade jag med fingret i ytterdörren. Det gjorde så ***** ont alltså. När jag hade haft svinont i typ två timmar så ringde mamma en granne till oss som fick komma och punktera nageln. För mamma vågade inte. När han hade gjort det så gjorde det mycket mindre ont. Typ en timma senare så började det göra jätteont igen. Så då testade mamma. Nu bara sprutade det ut blod. Men sen gjorde det inte alls lika ont. Så nu har jag ett bandage på höger pekfinger. (Vilket är väldigt irriterande när man skriver vid datorn.) Ha det bra (och akta er för onda ytterdörrar. De kommer och tar er...):D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar