måndag 16 augusti 2010

Första Skoldagen:D

Då började skolan igen då. Vi hade till och med lektioner idag:D Inte kul... Fast det var kul att träffa alla igen. Speciellt Alva som jag inte har träffat sen avslutningen. Lektionerna idag var Engelska, Musik och SO. Inte de värsta i alla fall. Efter skolan träffade jag Fia och klagade lite:P Vad munter jag är va? Men det var en himla maskin på skolan som gav typ alla huvudvärk (+ att den gav mig ett rysligt humör, himla borr) Men efter några timmar med Fia. Är man glad igen:D Imorgon fyller Fia och Moa 15 år:D , (Råkade skriva 25 först, så gamla är ni väl inte i alla fall:D) För att förtydliga lite ska jag berätta att de är inte tvillingar. Utan de fyller bara år på samma dag:P Så jag ska till Fia imorrn vid halv fem-tiden. Det ska bli kul:D Nu har ni lyssnat på mitt flummiga "förstaskoldagensnack" Duktigt av er! Sånu ska jag vara tyst:D Ses imorrn. Tillbaks till rutinerna och då oxå tillbaks till bloggen. Det är ju alltid roligt att skriva av sig lite. Nej nu ska jag verkligen inte uppehålla er längre. Ha det bra //E.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar