onsdag 9 juni 2010

Sista Dagen med 8b!

Idag var det sista dagen med klassen innan den splittras (om man inte räknar avslutningen). Klasskampen avgjordes idag och 8C vann följt av 8E. Sen fick de spela mot lärarna. Lärarna vann. Senare under niornas fotbollsmatch tappade typ alla fokus och började kasta gräs på varandra. Det var kul först men inte sen när man hade fullt med gräs i tröjan. När matchen var slut åkte jag ner och mötte Fia nere på stan. Vi tog en fika och kollade lite i affärer. Men vi hann inte vara där så länge för sen skulle jag på möte med kyrkans ungdomsgrupp. Egentligen skulle vi ha grillat och spelat kubb men det tillät inte vädret så vi fick vara inne istället. Fast vi hade jättekul! Imorron är det skolavslutning! Kan inte fatta att det har gått så fort! Det känns som att tiden efter påsk bara rusat förbi. Blev glad idag för att jag äntligen fick första numret på min FRIDA-prenumeration. Så nu har jag läst den. Tänkte lägga upp några dikter på min andra blogg (ni hittar den i blogglistan) ikväll, så titta gärna! Ha det bäst //Evelina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar