måndag 14 juni 2010

Bäst på att uppdatera!

Jag vet att det har dröjt ett tag sen jag skrev något nu igen. Men på sommaren är det ju så mycket annat att göra. Som t. ex. idag så var jag med Fia och typ flummade sönder. (ska lägga in lite bilder snart) Sen åkte jag och pappa till biblioteket så jag lånade lite böcker (På Eve-språk är lite böcker ganska många:p). Efter det så åkte jag bort till Emma för att mata hennes hamstrar som jag vaktar nu medan hon är i Kroatien (Såå avundsjuk). I alla fall så höll de på att skrämma livet av mig när jag först bara hittade den ena. Så jag ringde panikslaget till Moa (Tack Moa!) och hon sa att en utav dem brukade gömma sig i ett hörn på buren. När jag kollade där så låg hon där. Så lättad jag blev! Nu har jag chattat med lite folk och nu ska jag spela The Sims. Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar