fredag 17 december 2010

Sovstund efterlyses

Hej på er!
Ibland känner jag mig så lyckad. Först kommer jag försent på morgonen och sen när jag kommer hem så tänker jag. Jag tar nog en paus först innan jag börjar med reklamen och går och sätter mig vid datan en stund och sen så går jag ner och läser. Vaknar fyra timmar senare av att Fia och Emma knackar på mitt fönster och undrar om jag vill gå ut ett tag. Då hade jag sovit i fyra timmar. Det blir nog otroligt lätt att somna i natt sen. Och inte har jag hunnit med reklamen än. jag får fixa det på söndag för i morgon blir dagen full med julklappshandling och inhandlande av gran och sen åka till pappas flickvän Agneta och hennes barn och köra paketleken på kvällen. Jag känner att när man somnar trots att man läser en bra bok så är nog kroppen rätt trött, om jag bara hade så lätt att somna på kvällarna också så vore allt frid och fröjd. Pepparkakshuset är fixat nu med, det blev bra trots att vissa inte kan limma rakt (och vissa syftar absolut inte på undertecknad nej nej:P) Tur att man har en familj som klarar av att limma och dra raka linjer med kristyren i alla fall. Mitt vindsfönster ser ut som ett par glasögon enligt min käre broder, det tycker jag låter som ett bra betyg:P Tack för att ni läst mina halvt förvirrade tankar. Blir alltid alldeles konstig när jag har sovit på dagen. Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar