måndag 1 november 2010

Bio med Fia och Tilda (Mattie)

Hej på er!
Idag var första riktiga höstlovsdagen:D På dagen pluggade Fia och jag. Japp, så roliga är vi. Men på kvällen sen gick vi på bio med Tilda.(Fia och jag hade bestämt oss för att kalla Mattie för Tilda hela dagen, det gick lite sådär) Vi var och såg Lyckan, Kärleken och meningen med Livet. Den var jättebra. Inte så ofta man ser ett drama som dessutom är svinroligt. Fast det roligaste på filmen var egentligen inte filmen. Mattie (Nu glömde jag igen) Tilda frågade mig om det var varmt i Italien och vi började disskutera det hängande tvärs över Fia. Fia suckar och Mattie (Tilda!) säger: Du vill inte missa något va? Kolla, vad är det du missar. Nej vi tittar upp så sitter Liz (huvudpersonen) och äter spagetti. Fia, jag och Tilda (Yes, jag skrev rätt) gapskrattar vilket vi är ensamma om. Men det var en kul film trots att resten av publiken var över 40 hela högen (förutom tre tjejer i 25-årsåldern). Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar